Gwy wandelt

donderdag 29 mei 2014

Terugblikken op de Camino Inglés

Met 42 wandelaars stapten we in mei 2014 de Camino Inglés.
Geregeld heb ik daar mijn indrukken over geblogd. En nu heb ik ook mijn foto-impressie op Picasa geplaatst.
Voor dat foto-album klik hier. Het omvat meer dan 200 foto's. Weliswaar niet allemaal interessant voor iemand die er niet was.

Hier nu een overzicht van mijn berichten.
- vrijdag 16 mei: met de bus naar Saintes.
- zaterdag 17 mei: met de bus naar Leon
- zondag 18 mei: met de bus naar Ferrol en te voet naar Neda.
- maandag 19 mei: te voet langs Puentedeume naar Miño
- dinsdag 20 mei: te voet langs Betanzos naar Leiro
- woensdag 21 mei: te voet langs Bruma naar Ortes
- donderdag 22 mei:: te voet langs Siguero naar ons doel: Santiago
- vrijdag 23 mei: in Santiago, met als hoogtepunt het slingeren van de botafumeiro.
- vrijdag 23 mei: de compostela
- zaterdag 14 mei: terugreis met de bus, tot in Bordeaux
- zondag 25 mei: onze laatste reisdag.

Wilfried heeft ons een mooi verslag van de mooie tocht toegezonden.
Frank stuurde ons de koppeling naar zijn foto-album van deze camino op Google+
En ... Mocht ik van fotoreeksen en reportages van andere deelnemers weten, dan zal ik dat hier ook vermelden,

Geen opmerkingen: