Gwy wandelt

zondag 6 mei 2018

Zon en zee

We treffen het wel dit weekend.
Wat een mooi weer om aan de Tweedaagse van Blankenberge deel te nemen !
Met heel wat andere wandelaars reisde ik met de trein naar Blankenberge.
Ik had al op voorhand besloten om twee keer de 23 te stappen, dat is een sportieve natuurwandeling.
De zaterdag stapten we noordwaarts en maakten we kennis met de toekomstige economische ontwikkelingen in de havenuitbreiding van Zeebrugge. Economische ontwikkeling was er ook in het verleden: we deden de tiendeschuur van Ter Doest aan. De centrale rust was in het witte dorp Lissewege. Gewoontegetrouw at ik op de markt een broodje Breydelspek en daarbij een Brugse Zot als drank.
De zondag was een echte natuurwandeling. Zuidwaarts over het strand en door de duinbossen. En dan de duinpolders in. Mijn rust nam ik zoals ieder jaar in Zuienkerke.

Geen opmerkingen: