Gwy wandelt

zaterdag 6 januari 2018

Apotheek

6 januari = Drie Koningen.
Ik was eigenlijk van plan om in Knokke-Heist te wandelen.
Omstandigheden hebben er anders over beslist.
Deze morgen naar de apotheek.
Tradonal stond er op het voorschrift. Bij zo een middel zit altijd een bijsluiter. "Lees goed de hele bijsluiter voordat u dit geneesmiddel gaat gebruiken want er staat belangrijke informatie in voor u." vermeldt die. Maar waarom is dat zo klein gedrukt? Ik heb een vergrootglas of een leeslineaal nodig om de tekst te lezen. Dan maar opzoeken via internet. Oei !!! Het is niet niets.

Tot daar toe. Ik heb mijn dag daarna toch productief gehouden. Ik heb zelfs mijn ramen gelapt. Je flat schoon houden vraagt ook wel wat beweging.
Geloof me of niet. Morgen ga ik toch weer wandelen. Als mijn benen eerst moeten in gemasseerd met Voltaren of Algipan dan is het maar zo.

Geen opmerkingen: