Gwy wandelt

vrijdag 17 november 2017

Zomaar een vrijdag

Een vrijdag zoals vele andere.
De vrijdag ga ik altijd 's morgens naar de gebedsdienst in de Sint-Jacobskerk. Vandaag bleven we lang napraten in de sacristie. Een verjaardag en gesprekken over Israël hielden ons een tijdje vast.
Nadien dan nog naar de Vrijdagsmarkt. Het was er met het mooie weer druk. Ik moest er voor brood en bij de Italiaan aanschuiven.
Uiteindelijk moest ik me nog haasten om op tijd te zijn voor het middagmaal in het LDC De Horizon.
In de vroege namiddag stapte ik nog naar de Bourgoyen. Ik moest nog een en ander bekijken voor mijn wandeling van 6 februari.
Van de Bourgoyen stapte ik dan naar het ziekenhuis Palfijn. Ziekenbezoek. En goed nieuws.
Daarna toch nog even in de Vooruit binnen gesprongen.
En dan nog naar het Barbaracollege om de zaal klaar te zetten voor de bijeenkomst van morgen.
Je voelt wel aan waarom gepensioneerden zo weinig tijd hebben.

Geen opmerkingen: