Gwy wandelt

maandag 13 november 2017

Omarm, ontdek, ontspan, ontmoet

Over de brug komen. Elk verlaat zijn eigen bekende oever en je ontmoet elkaar boven de stroom van het leven.

Het OKRA regiokoor Alegria brengt ons dit jaar een concertreeks onder de titel: "Bridge".
Vandaag brachten ze hun liederen in de kerk van de Karmelieten te Gent.
Ik kan wel niet zingen, maar ik kan op een andere manier mee helpen. Om twaalf uur kwamen we samen om alles klaar te zetten voor het uitvoering die om 14 uur begon.
Het koor mocht in de stemmige kerk meer dan 100 luisteraars onthalen en hen laten genieten van hun programma.
Omdat ik achter de schermen werkzaam was heb ik niet het volledige concert gehoord. Ik zag wel dat het enthousiasme van de koorleden oversloeg naar het publiek. Nu terwijl ik dit schrijf, hoor ik nog het lied SOMEWHERE (uit West Side Story) na klinken.

Op 9 december brengt het koor Alegria haar concert in CC De  Herbakker te Eeklo.

Geen opmerkingen: