Gwy wandelt

zondag 29 oktober 2017

Voettocht in de tuinbouwstreek

In Wetteren richtte de wandelsportvereniging van aldaar al voor de 61ste keer haar voettochten der tuinbouwstreek in.
De tochten die Rudy uit stippelt, daar trek ik graag naar toe.
Ook vandaag dus.
En ook vandaag was het de moeite waard.
Het liep voor mij wel wat anders dan gepland.
Ik wou de 30 kilometer stappen. Iets na negen uur was ik in de startzaal en had ik me ingeschreven. Maar mens !!! Ik kwam de een na de andere bekende tegen.
Zo was het bijna tien uur vooraleer ik daadwerkelijk aan de wandeling begon. Dat was wat krap in mijn voorgenomen tijd. De eerste lus sloeg ik dan ook over.
Het werd vandaag dan ook een tocht van 21 kilometer.
703 wandelaars waren er al voor me. Ik denk dat er nog een veelvoud daarvan na me waren.

Klik hier voor wat foto's die ik met mijn mobieltje nam.

Geen opmerkingen: