Gwy wandelt

dinsdag 31 oktober 2017

Griezelen bij Macharius

De avond voor Allerheiligen is de avond van de Halloween tocht.
Ik nam deel aan de tocht in de wijk Macharius-Heirnis-Scheldeoord.
Toen het donker werd begon de tocht.
Het vertrek was het lokaal dienstencentrum De Horizon. Voor de gelegenheid volledig in de stemming aangekleed.
Zelf had ik trouwens ook voor mijn klederdracht gezorgd. Ik had een paterspij aan, maar ipv een paternoster droeg ik een ketting met pompoenen.
Nog in het centrum kreeg ik een lichtbandje om mijn pols.
De kinderen die mee deden kregen ook een ballon met daarin een lichtje.
In de tuin van het centrum begon het griezelen echt: heksen, zelfs een tijger. Een weerwolf vermomd als pater voelt zich hier goed.
Griezelen was het in de parkjes: het Coyendanspark, het Astridpark, het Lousbergspark.

Het was tof om mee te wandelen en mee te griezelen. Ik hoop dat dit evenement niet eenmalig is, en we volgend jaar ook weer mee kunnen stappen.

Klik hier voor wat foto's. Er is wel gezien de duisternis niet veel op te zien.

Geen opmerkingen: