Gwy wandelt

vrijdag 18 augustus 2017

Zo maar een vrijdag

Iedere morgen beginnen de wegenwerken in mijn straat om 7 uur. Ik wordt er altijd van wakker, ook vandaag.
Opgestaan, medicamenten genomen, koffie gezet.
Om 9 uur, zoals iedere vrijdag nam ik deel aan de gebedsviering in de Sint-Jakobskerk. We zijn daar telkens met zo een 12 à 15 mensen.
Na het getijdengebed, flaneerde ik nog wat op de Vrijdagsmarkt. Er was net een flinke regenbui geweest. Als gevolg daarvan was het er vrij rustig wandelen tussen de kraampjes.
's Middags zoals gewoonlijk trok ik naar 'De Horizon' voor het middagmaal. De gekookte vis smaakte lekker.
Dan zoals iedere vrijdag naar de kathedraal om mee het onthaal te verzorgen.
Het is altijd aangenaam de toeristen het mooie in onze stad te laten zien.
Op het eind van de middag dan nog koffie gedronken bij Tante Paula op de Vlasmarkt.
De dag besloot ik op de Lousbergskaai, bij het LDC De Horizon.

Geen opmerkingen: