Gwy wandelt

dinsdag 2 mei 2017

Slakkenhuisje

Wandelingen brachten me naar Zelzate vandaag.
We moesten met ons klein bestuur immers nog overleggen in verband met twee marsen die uit Zelzate vertrekken.
Een is de ambtenarenwandeling in juni.
Twee is de Wallydax in november.
Het deed me plezier te vernemen dat Marina toestaat de naam Wally te gebruiken voor de tocht door Zelzate en Ertvelde. Ik kan nu de flyer maken.
We hebben ons trouwens ook voorgenomen om lid te worden van  de Zelzaatse cultuurraad. Dat een ander bestuurslid en ik  niet in Zelzate wonen, zou geen bezwaar zijn. Nu ja ... Ik hoor het wel of onze aanvraag aanvaard wordt.
We kwamen bijeen in de Kameleon vlakbij het zwembad van Zelzate.
Dan ben ik voor het middagmaal naar het Slakkenhuisje geweest.
Het deed me veel plezier nog zoveel mensen uit de tijd dat ik in Zelzate woonde tegen te komen.
Mijn hart ligt toch nog voor een stuk in Zelzate.

Geen opmerkingen: