Gwy wandelt

woensdag 17 mei 2017

Gent Festival van Vlaanderen

Vrijdag kreeg ik de brochure van het Festival van Vlaanderen in mijn brievenbus.
Het boekje heb ik ondertussen doorbladerd.
En ik zie heel wat verbanden met mijn persoonlijke interesses.
- Er zijn weer concerten in de Gentse Sint-Baafskathedraal: het openingsconcert van UGENT vindt er plaats.
- In Zelzate hebben we een paar weken geleden de toestemming gegeven  om de kerk op Debbautshoek te gebruiken. Ik woon weliswaar niet meer in Zelzate, maar toch zit ik daar nog in een paar besturen en ben dan ook, bij de besluitvorming betrokken. De cultuurraad zorgt in het kerkgebouw in de Koningin Astridlaan voor een optreden van Belgian Brass Soloists.
- In de Gentse Sint-Jacobskerk mogen we dan weer Philippe Herreweghe ontvangen.

Ik dacht om in de sept/okt naar Japan te reizen. Nu echter denk ik dat ik in het Gentse zal blijven voor het festival.
Afin ... Ik zal pas beslissen na mijn Hongarije reis.

Geen opmerkingen: