Gwy wandelt

vrijdag 14 april 2017

Nog altijd vrijdag

Gelukkig heb ik vakantie genomen, want als gepensioneerde, als jubilado  heb ik vrijwel geen tijd meer.

Deze morgen: de Sint-Jacobskerk en de Gentse binnenstad. Klik hier.
Middagmaal in De Horizon en de namiddag in de Sint-Baafs-kathedraal. Klik hier.
Wel mooi dat nu bloembakken de plaats van parkeervakken ingeruild hebben.

Mijn dag was hiermee nog niet ten einde. Om aan te sluiten op mijn vorig bericht, ben ik nog eens naar de Horizon getrokken. Daar kriebelde de lente.
'Buren voor buren' zo wat tonen waar je goed in bent.
Voor de couscous was ik te laat.
Maar een zakje met lavendel zal nu in mijn flat wel geuren.

Het is Goede Vrijdag vandaag. Ik ga deze avond niet meer weg, maar ga zo meteen luisteren naar de Mattheus passie van Bach. O Haupt voll Blut und Wunden

Geen opmerkingen: