Gwy wandelt

dinsdag 4 april 2017

Al Waleed Hotel

Aangekomen in het Hashemietisch Koninkrijk.
In de luchthaven van Amman ging alles ineens pijlsnel. Ik was zo de controle door. Medereizigers moesten aanschuiven voor hun visum. In mijn geval had het plaatselijk agentschap dat al op voorhand geregeld. Nu een stempel in mijn paspoort en ik kon naar de bagage. Net als ik er ben passeert mijn valies op de band. Is dat een meevaller. Ik kon zo mijn bagage van de band halen.
Ng even Jordaanse dinars uit de automaat halen. Mijn begeleider ging ondertussen zijn badge inleveren. Hij belde de man op die me verder bij de reis zal bijstaan. Dan reden we naar de stad,  zo een kilometer of 25 à 30.
In mijn hotel bleek ook al alles geregeld te zijn. ANDERS REIZEN  die de reis geregeld heeft, heeft het echt goed gedaan.
Even afspreken voor het programma van morgen, en ik kon naar mijn kamer.
Het was ondertussen al na 10 uur.
Een hotel bediende bracht dan nog een maaltijd naar mijn kamer: soep, kip met rijst en salade,  en verschillende zoetigheden als nagerecht.

En nu de eerste nacht in Jordanië.

Geen opmerkingen: