Gwy wandelt

woensdag 1 maart 2017

Mijn geluksdag

Vandaag is het toch wel een dag waarbij alles meevalt.
Toen ik opstond bleek ik weer internetverbinding te hebben. Gisterenavond was dat niet het geval.
Bij de mail was een positief bericht van de sportfunctionaris van de gemeente Zelzate over de ambtenaren wandeling
In het LDC kreeg ik van een vriendelijke mevrouw, die er ook komt middagmalen, een muntstukje van 5 cent met de afbeelding van de kathedraal van Santiago.
Na de maaltijd geraakte ik niet uit het LDC weg. Het was gezellig babbelen aan onze tafel, onder meer over kinderen en klassieke muziek.
Ik kon toch niet nalaten nog even naar de mail op mijn tablet te kijken.
Goed nieuws. Ik ga toch naar Jordanië!
En later in de middag kreeg ik nog meer muntjes met de afbeelding van de kathedraal. Een mevrouw van wie ik het echt niet verwachte had ze gezocht, gevonden en gaf ze me.

Een dag waarin alles meezit.

Het hield ook niet op. Toen ik mijn flat verliet om om mijn assekruisje te gaan, sprak mijn buurvrouw me aan. Ze vroeg of ik van chocolade muffins hou. Ik zei ja. En dan zei ze dat ze er aan het bakken was en er morgen een zal binnen steken.

Toch heerlijk zo in een stad te wonen waar de mensen vriendelijk zijn en een hart hebben voor elkaar.

Geen opmerkingen: