Gwy wandelt

donderdag 2 maart 2017

Internet valt weg.

Af en toe was mijn internet verdwenen. Als ik dan naar mijn modem keek knipperde die als een kerstboom.
Dinsdag had ik de hele avond geen televisie of internet.
Herstarten bracht geen soelaas.
Stekker uitgetrokken. Hielp niet.
Verbinding met de telefoonleiding uitgetrokken, dat hielp evenmin.
Het DSL lampje zou continu moeten branden, maar bleef flikkeren.
Dan maar naar de helpdesk getelefoneerd.
Na ons gesprek bleek dat er een deskundige zou langs komen.
Vanmorgen kwam de technicus van Proximus.
Dan kwam ik te weten;
  • werken aan leidingen in mijn straat kunnen tijdelijk verstoringen geven.
  • mijn modem is verouderd. De technicus zal aan Scarlet doorgeven om die te vervangen. 
Ondertussen werkt alles weer, zij het aan het lager profiel. 

Geen opmerkingen: