Gwy wandelt

donderdag 16 maart 2017

Beweeg

De donderdag is mijn 'Horizon'dag.

Ik kom er vrijwel iedere dag om te middageten, maar de donderdag ben ik vrijwel de hele dag.

's Morgens neem ik deel aan de Tai Chi groep, geleid door meester Jia Bin Wang. (zelf beschouwd hij zich niet als een meester, maar wij wel)

's Middags begeleid ik de surplussers. De namiddag begint steeds met stoelturnen o.l.v. Ann.
Ik vind het trouwens prettig eraan deel te nemen. Als je uren op de autobus of het vliegtuig zit voor een verre reis, is het aangenaam zo die turnoefeningen te kennen.

Als je ook wil meedoen, ben je welkom.
Je kan een keer mee doen om te zien of het je bevalt, en zo ja kan je je voor een reeks inschrijven.
De Horizon is het lokaal dienstencentrum van het OCMW op de Lousbergskaai.
Behalve de twee die ik hier vermeld zijn er heel wat meer beweeg activiteiten. Ik denk wel iedere dag.

Geen opmerkingen: