Gwy wandelt

donderdag 23 februari 2017

Verjaardag

Mag ik degenen die me kaartjes, mails, berichten op mijn tijdlijn gestuurd hebben hartelijk danken.
Het is vandaag een mooie dag geworden:
-:) Deze morgen Tai Chi met de goede bende.
-:) Deze middag lekkere frietjes met mijn tafelgezellen.
-:) Deze namiddag een mooie film in de Decascoop. Het was wel een andere film dan we verwacht hadden, want we waren een week mis. Genoten hebben we evenwel.
-:) Nadien terug in de Horizon, kwam ik aan de tafel van de creatieve schrijvers terecht. Dat was weer heerlijk bij babbelen over de gemeenschappelijke kennissen.
Afin nu het laatste jaar met tram zes, en deze avond nog inpakken voor het abdijweekend in Postel.

Ik denk met plezier aan de verjaardagswensen uit onverwachte hoek, en aan sommige teksten en afbeeldingen op facebook. Nogmaals dank je wel.

Geen opmerkingen: