Gwy wandelt

donderdag 16 februari 2017

Herpakt

Geveld door de griep, genas ik maar langzaam. Ik had nog wat dingen te regelen, en die kon ik niet uitstellen. Maar de 15de kreeg ik echt mijn klap. Ik kon geen hap door mijn keel krijgen, en hield me rustig: slapen en rusten.
Die dag heeft dan wel deugd gedaan. Want deze morgen stond ik gezwind op. Maakte een goede kop koffie, Bracht mijn vuile was naar de wasserij, en ik was nog op de tijd voor de Tai Chi. Mr. Jiabin Wang had het deze keer geweldig over de kracht van de geest, die zich in onze bewegingen uit. Met zo een verhaal genees je natuurlijk volkomen.
Nadien bij het middagmaal was het druk. De frietjes worden algeheel gewaardeerd.
In de namiddag was het dan nog turnen met onze surplussers.
Zo ben ik er weer volledig door en kan ik nu eindelijk mijn correspondentie afwerken. De laatste dagen was die blijven liggen.
Als ik een mail nog niet beantwoord heb, dan zal dat morgen of overmorgen zeker gebeuren. En anders stuur me maar een herinnering.

Geen opmerkingen: