Gwy wandelt

vrijdag 6 januari 2017

Regenwoud

Eten onder een dak van
bananenbladeren
Een trekking, een trailwalk van 3 dagen in de jungle.
Wat een avontuur!
Belaagd door de aanhoudende regen.
Nergens kunnen stilstaan of gaan zitten of we werden geteisterd door bloedzuigers.
Slangen hebben we niet gezien wel grote wormen.
We volgden eerder sporen dan paden. Onze gidsen moesten het pad vinden.
Soms was het naar boven kruipen en naar beneden slieren
Dat is heel wat anders wandelen dan ik gewoon ben.
Ik voelde me als het ware deel uitmaken van een groep ontdekkingsreizigers.

1 opmerking:

Ambigirl zei

Amaai, klinkt als een serieus avontuur. Vorig jaar in Costa-Rica te voet naar onze junglelodge moeten stappen en ik vond het al lastig, vooral door de warmte. Dus een driedaagse zou voor mij waarschijnlijk te veel van het goede zijn.