Gwy wandelt

woensdag 14 december 2016

11.900 stappen per dag

Deze morgen toen ik naar de weegschaal keek, zag ik dat ik weer verzwaard was.
Het is niet alarmerend, maar er mogen toch enkele kilo's van af.
Op mijn mobieltje zit een app, die mijn stappen bij houdt. Dat is wel goed. Beweging heb ik. De campagne 10.000 stappen per dag ken je allicht. Volgens mijn app moet ik minstens 5.000 stappen per dag doen.

Stappen doe ik genoeg. Ik wandel 11.900 stappen gemiddeld per dag.

Ik zal dus langs de andere kant moeten werken, en meer op mijn eten letten.
Ik had mijn lunch mee op de tocht, en toch at ik nog een wafel en een broodje worst.
Dinsdag ging ik nog aan het Gravensteen op restaurant eten, en de escalope was groter dan mijn bord.
Een beetje versoberen, zal voor mij dan ook geen kwaad kunnen.

Geen opmerkingen: