Gwy wandelt

zaterdag 12 november 2016

Gwenola na 40 jaar

Het is ondertussen al meer dan 40 jaar, misschien zelfs al meer dan 50 jaar. Voor mij is het pannenkoekenhuis Gwenola, net zoals de Mokabon een vaste waarde in Gent.
Ook vandaag.
Deze middag at ik in de Vooruit. De feta schotel met zoete aardappel heeft me gesmaakt. Ik weet het eigenlijk niet, maar ik denk dat het de eerste keer is dat ik een zoete aardappel gegeten heb.
Na de maaltijd zag ik dat het te laat was om nog naar Terneuzen te gaan en heb ik rond gezworven in de Gentse winkelstraten. Ik zal je niet  vertellen welke winkels ik binnen ben gegaan.
Om mijn middag af te sluiten ging ik nog naar Gwenola. 40 jaar staat er vermeld, maar zo te zien zijn de meeste gebruikers wel wat jonger dan 40 jaar. De pannenkoek heeft me gesmaakt.
En terug op mijn flat, was ondertussen de scan van Windows Defender afgelopen. Een wandelkennis van me had me een berichtje gestuurd. En even later meldde hij om het niet te openen. Hij was namelijk de verzender niet. Het was een virus.
De inrichter van AUDAX Frankrijk had ook al last van een virus. Ik heb dan ook zijn kalender moeten verbeteren.
Onthou het voor 2017:
7 februari: onze Gentse Euraudax,  Dat is al stilletjes aan een klassieker
en
7 november: een Euraudax van weer terug. We stappen dan van Zelzate naar Ertvelde. 

Geen opmerkingen: