Gwy wandelt

maandag 21 november 2016

Marching 2017

De Marching 2017 is uit.
Afin, Al twee jaar noemt het boek 'Walking in Belgium', maar gisteren en eergisteren wist sprak iedereen over dit boek met meer dan 2.000 wandelingen over de Marching.
Ik zal het toch moeten gewoon worden om de nieuwe benaming te gebruiken.
Nu sinds gisteren avond, ben ik dan ook bezig met eigen kalender 2017 te maken.
Ik gebruik daarvoor volgende methode:
  1. De buitenlandse reizen gaan sowieso voor. 
  2. Ik kies de wandelingen van de club waar ik bij aangesloten ben
  3. Dan neem ik uit het hoofdstuk 'Wandelorganisaties per gemeente' de gemeenten Gent en Zelzate, en ook Antwerpen (want daar ben ik niet geraakt dit jaar)
  4. Dan kijk ik naar de buurwandelclubs van Gent of het noorden van Gent: de Postiljon, de Florastappers, de Reynaertstappers, de WAK, de Reigerstappers, de Trekvogels. 
  5. Die wandelingen moeten evenwel soms wijken voor wandelingen, waaraan ik nog nooit heb deelgenomen. Dat is dan de volgende stap.
  6. Volledigheid streef ik niet na, zeker niet voor later in 2017. Het boek heb ik toch, en ik hou ook de internetversie ervan in de gaten: walkinginbelgium.be
Vanzelfsprekend, zo vanzelfsprekend dat ik het zou vergeten te vermelden, hebben de wandeltochten die ik zelf mee inricht, de absolute prioriteit. 

Geen opmerkingen: