Gwy wandelt

woensdag 6 juli 2016

Wandelen in Europa op de camino

Vorige maand wandelde ik met de groep 'Wandelen in Europa' op de Camino Sanabrés naar Santiago de Compostela. Het was een hemelse reis.
Zo een reis doet men drie keer:
1) de voorbereiding
2) de reis zelf
3) de terugblik
Zondag kwam ik heel wat mensen van ons reisgezelschap tegen, en natuurlijk hebben we het heel wat over deze bijzondere tocht gehad.
Hierbij mijn ervaringen:
- Mijn reisverslag staat in Dropbox.  Klik hier.
- Mijn foto's staan bij Google. Klik hier.
En hier dan een opsomming van mijn in drukken die ik op deze blog heb geplaatst.
dag 1 10 juni Vertrek uit Gentbrugge
dag 2 11 juni Tweede dag op de autobus
dag 3 12 juni Eerste wandeldag
dag 4 13 juni Bouzas-O Castro Dozon
dag 4 14 juni O Castro Dozon-Silleda
dag 4 14 juni Geen stem
dag 4 14 juni No digas todo lo que sabes
dag 5 15 juni Silleda-Outeiro
dag 6 16 juni Outeiro-Santiago
dag 7 16 juni Compostela
dag 8 17 juni Wierookvat
dag 9&10 18&19 juni Terugreis

Geen opmerkingen: