Gwy wandelt

vrijdag 12 februari 2016

Krokussen

Gele krokussen tussen gele narcissen. De krokustocht van de Reynaertstappers kon niet beter beginnen.
Afin ... Ik was al aan het station begonnen. Medewandelaars trokken van het station meteen naar de startzaal maar ik volgde ik de wandelpijlen. Zo kreeg ik voor ik officieel ingeschreven was al een kadootje bij de dienst van toerisme op de markt. Met de stylo die ik gekregen heb kon ik me dan ook later inschrijven. Een kort toertje langs Lokeren centrum, met wat kunstwerken onderweg bracht me naar het sportcentrum waar de start was. Ik schreef me in en bekeek de omlopen. Er waren 4 lussen: 2 grote met telkens een kortere variant.
Ik heb geopteerd om eerst de grote lus naar Molsbroek te doen. Dit vogelreservaat is in mijn ogen een must als je hier wandelt. Dit traject liet ik volgen door de lus naar Daknam, met na het landelijk gedeelte als merkwaardigheid de passage langs het stadion van Lokeren.
Het heerlijk stralend zonnetje en de vele medewandelaars maakten deze tocht extra leuk.

Geen opmerkingen: