Gwy wandelt

woensdag 3 februari 2016

Inpakken

Vanavond wordt het inpakken.
Van vrijdagmiddag tot zondagnamiddag ben ik immers op abdijweekend.
Het is weliswaar nog vroeg, maar donderdag heb ik geen tijd: 's morgens tai chi, 's middags de gebruikelijke maaltijd in het LDC. In de namiddag begeleiding van de surplusgroep en 's avonds nog een vergadering, die me altijd emotioneel raakt.
Vrijdagmorgen heb ik ook geen tijd, want we gaan nog eens de Euraudaxtocht van 16 februari instappen. We willen zeker zijn dat die vlot zal verlopen. Daarna zal ik me moeten haasten om de trein naar Kortrijk te nemen.
Daar wordt ik opgepikt. We rijden naar de Mont des Cats. In de abdij ginder boven zullen we ons bezinnen.
Gek ... Ik ben al zoveel op de Catsberg geweest. En nog nooit heb ik daar in een kloostercel verbleven. Dat zal nu wel zo zijn.
En ... Wat een toeval. Het blogbericht op deze blog dat al het meest gelezen is, is een berichtje vanaf mijn blackberry op kerstdag 2009.

Geen opmerkingen: