Gwy wandelt

maandag 25 januari 2016

Wat als geen internet?

Een mooie reclame in de bushokjes, reclame voor Scarlet.
Zelf kan ik Scarlet niet echt aanbevelen.
Sinds vrijdag zit ik al zonder televisie en zonder internet.
Toen ik vrijdag de klantendienst opbelde gaven ze een mooie demonstratie van klantonvriendelijkheid.
Er zou een technicus moeten langs komen.
Op een uur dat het mij past?
Neen hoor! Ik moet maandag een hele ochtend thuis blijven. Dat ik voor maandagmorgen andere afspraken heb, daar hadden ze geen oor naar.
'Regels zijn regels' kreeg ik te horen.
Staat er nu op de bushokjes reclame om klanten te werven, de klantendienst staat blijkbaar klaar om de bestaande klanten te verliezen.
Maar ja ... Ondertussen toch een oplossing zoeken.
Vrijdag kon ik voor internet nog in het LDC terecht. Maar in het weekend is dat niet open.
Zaterdag naar de bibliotheek. Daar kan je wel aan internet, maar de zaterdag sluiten ze om 17 uur.
De zondag zijn ze niet open.
Op zondag ging ik dan maar naar de Vooruit na mijn wandeling. Ik dacht dat het in het feest lokaal rustig zou zijn op zondag. Neen. Het is er druk met dansende mensen, waarvan de levensvreugde af straalt.
Gelukkig vond ik achteraan een lege stoel, en zo kon ik toch mijn blogje over de brandweer tocht publiceren.
De wandeling van gisteren schrijf ik later op de avond uit.
Terwijl ik dit schrijf is het 24 januari 16u30.
Publicatie zal allicht later zijn.
Ondertussen is het maandag 12u15. Ik ben in het LDC.
In mijn verblijf heb ik nog altijd geen internet of televisie.
Wel weer beloften dat er een technicus zal langs komen.
Nawoord op dinsdag: de technicus is langs geweest en de verbinding is weer terug. 

Geen opmerkingen: