Gwy wandelt

donderdag 3 december 2015

Uitpas

Een ideale kaart voor als je niet thuis blijft maar aan activiteiten in Gent deelneemt is de zogenaamde Uitpas.
Ik heb de mijne gekocht in de Gentse stadsbibliotheek.
Bij vele activiteiten heb je voordelen, en kan je punten sparen die dan inwisselbaar zijn voor een of ander.
Voor mijn Uitpas moest ik 5 euro betalen. Bij de aanschaf ervan krijg je onmiddellijk al een aantal voordelen. Ik bezocht er gratis het STAM mee. Het reductietarief is 6 euro, Ik had dus al meteen een euro verdiend.
De activiteiten zijn te vinden op: https://uitin.gent.be/ . De omruilvoordelen die je met je Uitpas hebt opgebouwd kan je online bekijken.
De Uitpas kan ik warm aanbevelen. Het gaat hem om cultuur, sport, recreatie, leren, kortom de openbare vrije tijdsbesteding.

Geen opmerkingen: