Gwy wandelt

maandag 14 december 2015

OKRA Academie Gent in 2016

Vandaag kreeg ik de brochure van OKRA Academie Midden-Vlaanderen.
We zijn nooit te oud om te leren.
Onze groep kent zo binnen Midden-Vlaanderen 10 academies die voordrachten en culturele reizen inrichten.
Ik heb al verschillende activiteiten in mijn agenda voor 2016 ingevuld.

Op internet http://www.okra.be/page?page=Ac_activiteiten vind je al een gedeelte van het aanbod terug.
Maar je zal het van mij allicht niet vreemd vinden dat ik de activiteiten van OKRA Gent naar voren schuif.
In Gent bieden we u in 2016 het volgende aan:

di 12 jan 16 Harp met een grote K
Laksmi Matthieu
di 9 feb 16 Monumentenzorg in Gent
Dirk Boncquet
di 1 mrt 16 De Syrische burgeroorlog tot in Europa
Pieter Stockmans
di 12 apr 16 Computer en robotica in de geneeskunde
Jos Vander Sloten
di 10 mei 16 Geluk
Balagangadhara Rao
di 24 mei 16 Verborgen parels in Henegouwen
(Uitstap)
di 14 jun 16 A Peu Près: Frens-Gents woordenboek
Raf Urmel
di 21 jun 16 Poëziewandeling
(Uitstap)
do 8 sep 16 Vertelwandeling Congo-Gent
(Uitstap)
di 13 sep 16 Tsaar Poetin: Rusland en zijn leiders
Bert De Craene
di 20 sep 16 Beeldentuin in Merendree
(Uitstap)
di 11 okt 16 God bevrijden: postkoloniaal en feministisch perspectief
Lieve Troch
di 25 okt 16 Ambachtenwandeling in Gent
(Uitstap)
di 8 nov 16 Stamcelonderzoek: ee, ethische kwestie?
Heidi Mertes
di 13 dec 16 Een passie voor parfum
Lieven Debrauwer

Geen opmerkingen: