Gwy wandelt

woensdag 16 december 2015

Heel veel moois

Het was nog niet tot mij door gedrongen welke activiteit in het LDC De Horizon achter de titel 'Heel veel moois' schuil ging. Het is iets muzikaals, dat bleek wel uit de aankondigingen. Ik nam me voor er eens heen te gaan, maar had toen telkens iets anders op mijn agenda.
Vanmiddag ging ik er dan naar toe.
We mochten luisteren en kijken naar een concert uit Berlijn. Een concert met liederen uit operettes, opera's en musicals.
Twee uur lang puur genieten van heel veel mooie muziek.
Daarna was er nog een beraadsslaging over het programma voor 2016. Het worden 6 middagen met een opera, een operette, een ballet, een muzikale film, een solo-optreden en nog een 6de activiteit.
Dit programma met luisteren naar muziek zal weer in het najaar zijn. Hou het tijdschrift 'Wijs' in de gaten na de zomer, of kijk op de website van het LDC De Horizon. Bij de doe mee dag in september 2016 zal het programma voorgesteld worden.

Geen opmerkingen: