Gwy wandelt

zondag 21 juni 2015

Vriendenwandeling in Burst

Zondag 21 juni nam ik de trein naar Burst. Aan het loket vroeg ik zo een schema om te weten hoe ik dat dorpje zou kunnen bereiken en waar ik moet overstappen, wat de vriendelijke loketbediende me ook gaf.
Eens aangekomen bij onze gastheer en -vrouw kregen we een heerlijk ontbijt.
En zo gesterkt konden we aan onze 25 km wandeling beginnen. 
's Morgens onder een bewolkte hemel waren het vooral kerkwegels en leuke doorsteekjes.
Na de lunch brak de zon er door en we bewandelden het glooiende landschap. 
Er waren een paar mensen bij die het wandelen niet gewoon zijn. Gelukkig was er een bezemwagen voorzien.
Tijdens en na de tocht hadden de Kaailopers onder ons nog overleg in verband met de te volgen strategie en tactiek op de OXFAM Trailwalk van eind augustus. We zijn er nog niet uit maar dat zal niet lang meer duren. Problemen zijn er om opgelost te worden nietwaar? 
En bij aankomst konden we nog genieten van een hapje en een drankje. 

Deze langste dag van het jaar was wel een bijzonder mooie dag.

Geen opmerkingen: