Gwy wandelt

woensdag 17 juni 2015

KSV Zottegem naar De Gilde

Wat hebben we weer een fantastische wandeldag kunnen beleven!
Vandaag woensdag 17 juni.
Vooraf had ik me goed in gesmeerd met zonnebrandolie, want de weer voorspellingen waren perfect.
En dat waren ze inderdaad. Heerlijk wandelen onder de zon. onder een stralende hemel. Heerlijke uitzichten over het opkomend groengewas, dat hier door de glooiing van het landschap nog meer tot uiting komt.
De inrichtende wandelvereniging is de Egmont, Die kunnen in Zottegem altijd mooie wandelingen uitstippelen.
Je geniet er altijd van. Het parcours is altijd goed (als het de laatste 14 dagen ten minste niet geregend heeft :-).
Je ontmoet er altijd je wandelvrienden,
En steeds leer ik er meer mensen kennen. Iemand zei me zelfs dat ik met mijn rugzak wel steeds de aandacht op wek.
Dus eventueel ... Jonge mensen die dit lezen, Voor de verjaardag van jullie opa is een rugzak met zonnecel een ideaal geschenk.
Een bijzonder dankwoord wil ik uitspreken voor de vele medewerkers van de club. Ze zijn altijd behulpzaam, en steeds vriendelijk.
We zijn dat een beetje gewoon in de wandelsportverenigingen, maar het mag toch wel eens gezegd worden.
Hartelijk dank!

Geen opmerkingen: