Gwy wandelt

dinsdag 26 mei 2015

Geloofsbrief 2015

Dit najaar stap ik nog eens naar Compostela. Naar Santiago de Compostela in het Spaanse Galicia.
Nu wordt het langs de Camino del Norte.
We zullen met een mooie groep vanuit Santander vertrekken.
Mijn geloofsbrief heb ik al gekregen, mijn stempelboekje ook al.
En ik heb al een boekje met de routebeschrijving gekocht. Al heb ik daar nog niet veel uit gelezen.
We gaan immers met Scheldeboorden uit Temse op stap.
Die weten altijd de reis goed te begeleiden en toe te lichten.

Het zal nog enkele maanden duren vooraleer we vertrekken.

Misschien is het goed als ik hier de link geef van het Vlaams Compostelagenootschap:  www.compostelagenootschap.be/
En de link van Scheldeboorden: http://www.scheldeboorden.be/     Je kan van mij aan nemen dat die mensen meer doen dan ze beloven.

Geen opmerkingen: