Gwy wandelt

zaterdag 2 mei 2015

Bekomen van mijn 1ste 100 km

Mijn eerste 100km tocht in 2015 was de Gildentocht.

Toen ik gisteren, vrijdagavond weer in mijn verblijf kwam nam ik eerst een goed bad. En stak alvast mijn vuile kleren in de voorwas.
Ook moest ik mijn liesstreek en achterwerk goed in zalven. Door de wrijving waren die plekken hevig geïrriteerd. (De volgende keer beter op mijn ondergoed letten!)
En tegen 21 uur lag ik in bed.

De day after, deze morgen pakte ik verder uit, deed de was, en smeerde mijn onderrug goed in met Perskindol. 

's Avonds, toen ik van een kortere wandeling weer kwam, pakte in verder uit.
Een gedeelte van mijn was moest ik opnieuw doen. Ik had niet al de modderspatten uit mijn broekspijpen gekregen. En mijn schoenen heb ik nu ook geborsteld, en proper gemaakt. 

Wat ik nu nog vanavond nog zal doen, is mijn paklijst aanpassen. Ik had veel te veel mee.

Ook zal ik nog mijn foto's in lezen en een blogje schrijven, maar dat is niet meer voor vandaag. 

Geen opmerkingen: