Gwy wandelt

vrijdag 10 april 2015

Vrijdag voor de afreis

Volgende week ben ik in Italië, met name in Umbrië. Wij zijn met een groep van 24. Onze meeste aandacht zal uitgaan naar Assisi en de figuur van Sint Franciscus.
Vooraleer te vertrekken, toch eerst wat in orde brengen:
- Zorgen dat mijn verblijf er proper uitziet m.a.w. schotels wassen, stof afnemen, dweiltje slaan.
- Naar het ziekenfonds, want ik had nog 9 doktersbriefjes uit te wisselen.
- Naar de rechtbank van koophandel, waar ik nog documenten op de griffie moest neerleggen.
- Contact met Scarlet in verband met mijn steeds verbrekende internet- en televisie verbindingen.
- Mail onder andere in verband met OKRA behandelen.
- Ondertussen was het tijd om te middageten. Een lekkere maaltijd in het LDC De Horizon. Ginder is het altijd gezellig. Vandaag kon ik niet lang na tafelen, want ik moest nog naar de notaris.
- In Wachtebeke was er in het notariskantoor vorige week of veertien dagen geleden,  al een overeenkomst. De voorlezing van de akte en de het ondertekenen ervan waren voor vandaag. Dat is dan ook gebeurd.
De laatste roos is nu uitgebloeid en verwelkt.
- Weer in Gent neem ik een boek, vul mijn drinkfles met ijsthee en ga in het zonnetje in het park nog wat lezen.
- Inpakken zal voor deze avond zijn.

1 opmerking: