Gwy wandelt

vrijdag 20 maart 2015

Op tafel

Wat kwam er op tafel deze week?
Behalve woensdag heb ik bij het OCMW gegeten.
Daar zit ik aan een goede tafel.
Behalve een goede maaltijd is het altijd een goede babbel.
Deze week kregen we, afin betaalden we voor:
- Maandag: Portugese soep en als hoofdmaaltijd braadworst met appelmoes en aardappelen
- Dinsdag smulden we van een kippebil met rijst en provençaalse saus
- Woensdag at ik niet in het LDC, dan heb ik in de Carrefour na mijn wandeling in Zottegem, een éénpersoons gerecht gekocht. Rundstong in madeirasaus
- Donderdag weer in De Horizon: na de brocolisoep aten we frietjes met een burger. Eigenlijk is de donderdag een veggie-dag. Maar daar doen geen mensen uit mijn groep aan mee.
- Vrijdag: eerst een preisoepje en daarna (vrijdag=visdag) een visbrochette.

Voor volgende week heb ik al mijn maaltijden besteld.
Van mijn verblijf naar de Horizon stap ik altijd over de slachthuisbrug. Daar zit al geruime tijd een rode dame op het staketsel. Naar welke muziek zou ze luisteren?

Geen opmerkingen: