Gwy wandelt

donderdag 12 maart 2015

Nieuwe wandelschoenen

Deze middag naar de outdoor winkel in de Veldstraat.
Ik wou nieuwe wandelschoenen kopen. Lage wandelschoenen, mijn huidige zijn ver afgelopen.
Mijn keuze viel op een paar waterdichte schoenen. De verkoopster raadde me aan om er een speciaal onderhoudsproduct bij te kopen, om ze ook waterdicht te houden. Het zijn lederen schoenen, met een GORETEX membraan erin verwerkt.
Het was wel meer dan 100 euro. Gelukkig had ik nog gift vouchers. Die vouchers had ik voor mijn verjaardag gekregen van de andere leden van wandelteam 66. Hiervoor mijn dank.
In Gent verblijven heeft trouwens soms onverwachts aangename aspecten. Toen ik de winkel verlaten had, en weer naar mijn verblijf stapte, ontmoette ik nog verschillende kennissen. Kennissen, vanuit het onthaal, vanuit OKRA en vanuit de wandelwereld. Het was al heerlijk wandelen in het lentezonnetje, de ontmoetingen maken het nog heerlijker.

Geen opmerkingen: