Gwy wandelt

maandag 9 februari 2015

Maandag = voorbereiding

Vandaag heb ik het rustig gehouden. Ik voel me nu eenmaal nog niet 100 %. Het grieperige is nog niet volledig verdwenen.
En morgen hebben we de Euraudax in Gent. Dat is 25 kilometer aan een flink tempo.

Deze morgen ben ik nog naar de repro geweest om een 50-tal kopieën van de samenvatting van de parcoursbeschrijving te laten maken. De deelnemende wandelaars stellen er op prijs op zo een schemaatje te krijgen.
Gisteren heb ik nog met Paul overlegd in verband met de veiligheid van de wandelaars, met name over de seingevers. en de C3-borden.
Dat brengen we ook  in orde.

Ik hoop nu maar, dat ik niets over het hoofd gezien heb, en dat iedere deelnemer van een toffe wandeltocht zal genieten.

Ik reken op zo een 25 à 40 deelnemers, en ons inrichtend groepje hangt goed samen:
- Etienne voor de route
- Achiel voor het tempo
- Roger voor de bevoorrading bij de start en de stempel
- Jeroen en Alain voor een mooie foto-reportage (zij weten het nog niet !)
- Paul als laatste man
- Dan heb ik nog een seingever nodig, maar ik zie morgen wel, wie deze taak op zich wil nemen.

De route staat op: gwywandelt.blogspot.be/2015/02/parcours-euraudax-10-feb .

Het deed me overigens veel plezier gisteren, dat ik wandelaars tegen kwam, die zeiden dat ze dinsdag bij mij komen wandelen.