Gwy wandelt

dinsdag 10 februari 2015

Euradaxen in Gent

Goede avond allemaal,
Het was vandaag voor mij en vele anderen een heerlijke dag vandaag.
We zouden door Gent en omliggende wandelen volgens de Euraudax formule.
Ik verwachte zo een 25 à 40 deelnemers.
We waren met 62 uiteindelijk.
Hartelijk dank aan al de deelnemers, en zeker dank aan de medewerkers.
Het doet deugd aan het hart dat er op zo een toch wel enigszins vreemde wandeltocht --- zoveel volk op afkomt.
Ik zal morgen wel wat bedank brieven mogen sturen voor de mensen die de tocht mee verwerkelijkt hebben.
Het zou mijn laatste keer zijn. Maar met het enthousiasme van de deelnemers doe ik het volgend jaar weer eens.
Dat zal dan 16 februari 2016 zijn. Maar pik je er nog nog niet aan vast. Er moet nog heel wat afgesproken worden,

1 opmerking:

Unknown zei

Beste Gwy, vandaag stond de G dus niet alleen voor jou maar ook voor Gent en vooral voor Genieten. Chapeau voor jullie prestatie en maar wat graag tot volgend jaar. Graag ...