Gwy wandelt

zaterdag 31 januari 2015

Mijn been

Na al een week ziek te zijn. De ene dag wat minder en de andere dag wat meer dan de andere, leek ik vrijdag volledig bekomen te zijn. Ik kon wat om boodschappen gaan, mijn boeken naar de bib terug brengen, mijn wasje doen en een dweiltje slaan.
Ik maakte dan ook al plannen om vandaag deel te nemen aan de Vredeseilandentocht in Oostkamp.
Maar het liep anders af.
Toen ik deze morgen wakker werd, bleek ik mijn linkerbeen niet te kunnen bewegen. Mijn voet op de grond plaatsen deedt me al pijn.
Afin dan maar naar de badkamer gesukkeld en een pijnstiller genomen.
Na een half uurtje weer in mijn bed gelegen te hebben, nam de pijn gelukkig af, en kon ik normaal opstaan.
Na het ontbijt mijn been goed gezalfd, dikke kousen aan gedaan en bottinen. Zo voel ik het niet meer.
Maar morgen ga ik ook niet wandelen.
Je moet het lot ook niet tarten.

Geen opmerkingen: