Gwy wandelt

maandag 19 januari 2015

Een nieuwe decoder

Nadat ik uit Zelzate verdwenen was, had ik voor internet en digitale televisie voor SNOW gekozen.
Dat bedrijf stopt er echter mee. Ze bevelen Scarlet aan, als opvolger, en daar ben ik op in gegaan.
Deze morgen is een technicus de decoder komen installeren.
Het is een pareltje. Het werkt perfect.
Ben ik nu toch weer bij Belgacom terecht gekomen.
Misschien komt er nog meer in mijn leven terecht?

Wat ik nog moet oplossen is mijn mail-probleem, soms blijk ik berichten niet te ontvangen, (of heb ik ze per ongeluk verwijderd ? ) en soms zijn er berichten van mij al verzonden, nog voor ze klaar zijn. Ik zal maar eens uitkijken naar een cursus dienaangaande.

Het zijn allicht problemen die je herkent. Ik ben allicht de enige niet.

Geen opmerkingen: