Gwy wandelt

zaterdag 10 januari 2015

Door regen en wind

Vandaag ben ik eens bij de wandelclub Roal Benti gaan wandelen. Ex-collega's van mij zijn lid van die club. Het werd dan ook hoog tijd dat ik eens een van hun tochten mee deed.
Moeilijk om er te geraken was het niet. Ik neem vlak bij mijn verblijf bus 58, en die stopt vlak bij de startplaats (Sint Jozef in Eeklo)
We waren om zo te zeggen met de Doetjes afgesproken. Daniel was er, Annemie was er. Clément was er.
Om 10 uur begonnen we dan aan onze tocht. Een mooie tocht die ons door het vlakke land naar Adegem bracht. Daar hadden we de rust. De foto links hierbij is van WAK-ker Gino, genomen op de rustpost terwijl we van een heerlijke kom soep genoten. (Klik hier voor zijn album)
In Adegem konden we nog een mooie plaatselijke lus bewandelen,
Nadat we voor de 2de keer in de rustpost waren,  was het terug stappen naar Eeklo. In die etappe hadden we geen geluk. We werden gegeseld door stevige wind en striemende regen. Het is lang geleden dat ik nog eens zo nat op een wandeling was. Maar dat geeft niet. We zijn de 'echten'. We kunnen er dan ook tegen.
En ik had dan nog het geluk dat ik bij de aankomst nog met J&J mee daar Gent kon rijden.
Een woord van dank voor mijn wandelmaats, voor de inrichtende club en voor J&J komt uit de grond van mijn hart.
De foto rechts hierbij komt uit het album van Clément. Je ziet dus dat ik niet lieg over de regen. Klik hier voor het album van Clément.

Geen opmerkingen: