Gwy wandelt

donderdag 25 december 2014

Zonnige kerstmistocht

 Vandaag, op deze kerstdag trok ik naar Beernem.
De wandelclub richtte daar haar kerstmistocht in.
Van het trein naar de startzaal was het wel een kwartiertje stappen, We moesten immers het kasteel Bloemendale voor de helft omcirkelen.
In de startzaal werden we goed ontvangen. Ik besloot uit de aangeboden afstanden voor de 21 te kiezen.
Onmiddellijk bij de start waren we op het Vlaamse platteland in de natuur. Omdat ik tegenwoordig een stadsmens ben kan ik daar echt van genieten.
Het werd een mooie tocht door landerijen en langs de oevers van het kanaal Gent naar Brugge, langs mooie groene kanaaloevers
Het was zo een dag dat een wandelaar gezellig met andere wandelaars babbelt, en zij samen een eindje mee opstappen.
Een droge groene wandeling, waarbij af en toe de zon door brak.
Mijn bewondering voor de inrichtende club, dat zij op zo een feestdag nog zo veel  mensen bereid vond om mee te helpen.
Het was een ochtendwandeling voor mij. Om 12u45 nam ik al de trein terug naar Gent. Op de trein werd er goed nagebabbeld.
Klik hier voor mijn foto album bij Picasa.

Geen opmerkingen: