Gwy wandelt

woensdag 10 december 2014

Woensdag rustdag

10 december 2014: rustdag vandaag, althans voor mij.
Na drie hectische dagen heb ik die wel nodig.
Daarmee zag ik ook af om met de Padstappers in Geraardsbergen mee te stappen.
Maar ja...
Deze morgen eerst naar de bibliotheek geweest om boeken in te leveren. Het waren er twee. Een ervan heb ik niet eens open geslagen. En van de andere heb ik nu zelf een boek gekocht.
Daarna naar de neuro-psychiater.  Behalve de voor mij noodzakelijke medicatie in verband met mijn hersenletsel, heeft hij nu ook moeten zorgen dat ik ik een middel krijg dat mijn ogen niet meer tranen en ik geen volledige doos zakdoekjes moet gebruiken omdat mijn neus steeds drupt.
Dan gaan eten. Het was lang geleden dat ik nog eens in de Vooruit was. Het is er heerlijk, en ook een beetje apart. De moussaka heeft me gesmaakt.
Dan naar de apotheek. Ik had van de dokter twee briefjes mee gekregen. En dan moet je die geneesmiddelen nu eenmaal  aanschaffen.
Het blijft rustig.
Nu naar mijn residentie terug.
Ik had er nog moeite mee om in handen te krijgen hoe ik de stuiver moest gebruiken. En dat ondanks het advies van de apothekeres.
Ik hoop dat ik er verder in de middag in slaag om die pak correspondentie links van me weg te werken, en wat van mijn mail in te halen.
Maar eigenlijk wordt het voor de rest van de dag een poetsdag. Het stof mag wel eens weg genomen worden.
Als het schoon maken me vandaag niet lukt, hou ik het morgen ook  rustig. Dat wordt dan poetsdag nummer 2.

Geen opmerkingen: