Gwy wandelt

woensdag 31 december 2014

Laatste wandeling

Vandaag is het een Euraudax wandeltocht in Torhout. Ik heb niemand durven beloven of ik er naar toe zou gaan, gezien de zware tandheelkundige ingreep van gisteren. Maar toen ik deze morgen wakker werd kon ik mijn mond wel open en dicht doen.
Dan ga ik ook maar wandelen, nietwaar?
Eerst heb ik nu al mijn medicatie genomen, de reeks medicijnen voor mijn hersenletsel, en de reeks die verband houdt met de tandheelkundige ingreep van gisteren.
Echt eten durf ik nog niet. Ik heb dan ook maar wat gels en fruitrepen mee om te eten.
Een Euraudax tocht is altijd een tocht onder vrienden, ik zal dan allicht ook kunnen genieten van deze laatste dag van het jaar.

1 opmerking:

Didier Reynaert zei

Geniet er van. Ik moet helaas nog werken vandaag.
Prettig einde jaar.