Gwy wandelt

donderdag 6 november 2014

Ziek vertrokken

Ziek zijn. Niet kunnen eten.
Zou ik dan toch wel op reis gaan?
Ik dacht er al over om me af te melden.

Maar ja ... Ik had toch al betaald.
Dan maar mijn valies voor de helft gevuld met medicijnen, en toch vertrokken.

Ik wil het aantal pijnstillers niet tellen die ik in de eerste reisweek geslikt hebt.
Maar ondertussen is het van zaterdag 25 oktober geleden dat ik nog een Dalfagan genomen heb.

Wel heb ik bij de apotheek om zalf zouden gaan?. Pijn in mijn schouders is nu gelukkig vermindert.
Wat er op de doos en op de tube staat, kan ik niet lezen.
Gelukkig was de apothekeres goed op de hoogte en met gebarentaal en tekeningetjes kan een mens ook zijn bedoeling overbrengen. 

Voor de wandeltocht ben ik ondertussen gerust.

Geen opmerkingen: