Gwy wandelt

woensdag 19 november 2014

Voor mij geen Midweektocht

Het was lang geleden dat ik nog eens bij de Egmontstappers van Zottegem gewandeld had. Andere bezigheden op woensdag hadden steeds mijn aandacht opgeëist.
Maar vandaag zou het ervan komen. Wat er ook zou gebeuren, de wandeltocht in Velzeke boeide me daarvoor te zeer.
Maar ja. Eerst nog correspondentie afgewerkt naar mijn advocaat toe, om wat rechtszettingen te vragen in een tekst van 15 bladzijden van iemand ik gemakshalve mijn tegenstander zou noemen.
  Dan nog contact met de belastingdienst van Nederland. Ook hier is nog wat te regelen omdat ik niet meer in Zelzate verblijf.
Dan nog naar OKRA om een en ander voor activiteiten in december te regelen. :-)
Afin ... Het werd 11u06 vooraleer ik op de trein zou stappen.
Ik was wel aan een goede wandeling toe.
En een wandeling inrichten, dat kunnen de Egmontstappers wel.
Maar in het treinstation van Zottegem, kwam ik in een chaos terecht. Door wegwerkzaamheden was de bushalte gewijzigd. Ik zag zo op een, twee, drie geen MARS-pijl en het was er overvol van scholen die beëindigd waren.
Dan maar afgezien om te wandelen, me een smos gekocht en de trein weer naar Gent genomen.
Ik zal dan maar deze middag verder werken aan dat administratief gedoe. Wat tegen mijn goesting. En met veel meer goesting mijn fotoreeksen van de Azië-reis verder afwerken.

Geen opmerkingen: