Gwy wandelt

woensdag 19 november 2014

Toch geen midweek

Eigenlijk had ik op de wandeling in Zottegem (Velzeke) willen zijn.  Maar het is er niet van  gekomen.
Nog veel te moe van mijn Aziƫ reis. En nog veel te veel administratief werk.
Onder meer een blauwe omslag van de belastingdienst van Nederland.  Daar moest ik nog door geven dar ik niet langer meer in Zelzate woon.
Van het zorginstituut in Nederland kreeg ik dan wel meer positief nieuws. Zij storten mijn bijdrage over 2009 terug.
Ook kreeg ik  tussen mijn post briefwisseling van Securex. Dat betreft dan Mediphone. Ik zal met die mensen nog contact dienen op te nemen om te weten komen, wat die verzekering inhoudt. Mijn zogenaamde EHIC-kaart zat er wel bij. Maar als ik het goed lees ben ik maar gelukkig, dat ik ginder in het verre oosten niet in het ziekenhuis beland  ben.
Of ik was in plaats van een wereldreiziger een zwerver geworden.

Geen opmerkingen: