Gwy wandelt

vrijdag 14 november 2014

70.588 55-plussers

We zijn in Gent met 70.588 55-plussers,
En dat op een totale Gentse bevolking van 250.872.
Gelukkig kunnen we rekenen op de inzet van 1.240 vrijwilligers die actief zijn in de ouderenzorg.
Dat lees ik in een van de vele tijdschriften, die tijdens mijn afwezigheid op mijn verblijf in Gent bezorgd zijn.

Het dienstencentrum waar ik het liefst heen ga is De Horizon, op de Lousbergkaai.
Ik heb me deze morgen weer in geschreven voor een cursus Tai Chi.

Na het middageten, ga ik dan door met mijn  correspondentie te verwerken. Het was een hele stapel, die toch wat aan het minderen is. Er volgt wel een heel lijstje op met dingen die ik nog te doen heb.

Deze middag dan toch maar eens naar de stadsbibliotheek om een boek over Tai Chi te lenen. Het regende. Ik had niet de gele poncho aan, die we in Korea kregen, maar gewoon een regenjas.

En ik zal ook eens mijn teksten en foto's van de Great Asia Tour moeten verwerken.

Geen opmerkingen: