Gwy wandelt

maandag 6 oktober 2014

Ontmoeting in Gent

Woensdag ontmoeten we met een 50-tal bestuursleden van de OKRA-academies elkaar in Gent.
Vanuit OKRA Academie Gent, hebben we daar een programma voor in elkaar gestoken, een programma om zoveel mogelijk ontmoetingskansen te creëren.
Als we met elkaar wandelen, kunnen we ook de tijd nemen om met elkaar te praten.
Met een lezing is dat moeilijker. Men moet dan immers luisteren.
In een gedeelte van de tocht ben ik betrokken. Vandaag heb ik dan ook het parcours gestapt.
Morgen doe ik het nog eens, maar dan neem ik er meer tijd voor. Dan wil ik wat rondkijken op plaatsen  waar we met onze ontmoetingsdag niet zullen komen.
Op de foto het NTG, wat ik nog gekend heb als de KNS. Dit is de Nederlandstalige schouwburg, die eind van de 19de eeuw gebouwd werd omdat er in het Gentse heel wat kleinere toneelzalen waar rederijkerkamers bijeen kwamen, verdwenen.

Geen opmerkingen: