Gwy wandelt

donderdag 4 september 2014

Ziek

Ik heb op woensdag mijn dagje wel gehad. Van de dokter naar de professor en zo voort.
In ieder geval heb ik volgende week een drukke kalender wegens de vele door verwijzingen.
Misschien komt het ooit goed met mij. Wie weet ???
Dat was woensdagmorgen. Gisteren
Vandaag. Donderdag was het weer hetzelfde. Het gaat niet goed in mijn hoofd. Toen ik deze morgen bij de neuro-psychiater was, kreeg ik nogal wat te horen. Je wil het lijstje niet zien van al de medicatie die ik moet nemen. En ook de gesprekstherapie wordt op gedreven.
Erg !!! Ik moet er zelfs wandelingen voor laten voorbij gaan. Zaterdag weer therapie.
Het is wat moeilijk... Tegen dat ik aan mijn grote Azië reis begin, moet toch wel een en ander met mij in orde zijn.
Gelukkig, ook vandaag was de middag weer goed. Ik was in Oudenaarde afgesproken; en gelijk we daar op een terrasje op de markt op onze maaltijd aan het wachten waren, passeren daar ineens mensen, die ik al lang niet meer had gezien. Ik vond het wat spijtig van mijn gezondheid, want zo had ik mijn gewone babbel niet.
Dank u mensen, Zonder dat u het weet, zijn die contacten een enorme steun. Ik hoop dat ik iets terug kan doen.

Geen opmerkingen: