Gwy wandelt

zondag 14 september 2014

Rommelmarkt

Vandaag had ik twee activiteiten gepland. Dat was de Kasseibijterstocht in Assenede en de dekenijfeesten vlak bij mijn verblijf in Gent.
Het tweede deel kwam wat in gevaar, want dan moest ik vroeg genoeg in Gent terug zijn. Dank zij de behulpzaamheid van Daniel kon ik in Ertvelde een lijnbus vroeger nemen, en zo had ik wat tijd om te flaneren in de Sint-Jacobsnieuwstraat. Zo een rommelmarkt is altijd plezant omdat je buren ontmoet.
"Zeg woon jij 2 verdiepingen boven mij?"
"Zeg; Er zijn maar x huizen tussen waar jij en ik wonen."
Zelf verkoop ik nooit iets. Wat ik niet kan gebruiken breng ik naar de kringwinkel.
Kopen doe ik even min. Hoewel ... Ik zou toch wel een leuke theepot willen kopen, Maar die zal ik wel van ergens uit mijn grote Azië-reis meebrengen.
Zo een autoloze zondag in Gent dat geeft toch ruim contactmogelijkheden.

Geen opmerkingen: